Wishlisht

30 Oct

Net zoals vele bloggers heb ik natuurlijk ook een wishlist!

Helaas kan ik niet me hele wishlist hier op zetten, anders had ik misschien wel 4 pagina’s nodig!

Hier een paar pictures van items die ik graag zou willen hebben!

Dit is de nagellak van O.P.I

Waar écht 18-karaat goud in zit.

Het lakje heet The Man With The Golden Gun, en ligt nu in de winkels!

Prijs; 30 dollar!

Dit is de nude shimmer palette van Zoeva!

En hij kost; €16.95

Via de website van Zoeva; www.zoeva-shop.de kun je hem bestellen!

Dit is de 7 graphic eyes set van Zoeva!

De set bevat 7 kleuren;

Night walker.

Hypnotic.

Paradise.

Jungle passion.

Lucky penny.

Funky soul & Nyx.

Kost; €25,00  excl verzendkosten!

De parfum van Chanel!

En yes i know, iedere vrouw moet zo’n parfum hebben maar ik heb hem nog niet!

De parfum is verkrijgbaar in flacons van 50ml en van 100ml!

 

 

9 Responses to “Wishlisht”

  1. marchingonthebeat October 30, 2012 at 6:18 pm #

    Wauw, die nagellak is gaaf!

  2. mysupersweetlife October 30, 2012 at 8:02 pm #

    Mooie wishlist! DIe nagellak van Opi zou ik ook wel willen hebben! Wat heb jij trouwens een leuke blog! Ik ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    • anitavanooijen October 30, 2012 at 8:03 pm #

      Thanks! Ik wil hem ook graag hebben, vind hem alleen beetje prijzig! Dankjewel, ben nog maar 2 dagen bezig dus ben alles nog aan het uitzoeken!

  3. BeautyGlitter October 30, 2012 at 8:41 pm #

    De nagellak is echt een musthave he! Het nude shimmer palette is trouwens heel mooi, ik heb de 88 versie ervan en ik raad hem zeker aan, echt een goede aankoop 🙂

    • anitavanooijen October 30, 2012 at 8:43 pm #

      Echt een musthave ja! Beetje jammer van de prijs hahah! Oke, thanks! Ik ga hem ook zeker bestellen!

  4. Cynthiiaa October 30, 2012 at 8:51 pm #

    Oh de nagellak van OPI is echt goddelijk. Ik vind die zo geweldig, heel uniek om te zien. Mooie wishlist!

    • anitavanooijen October 30, 2012 at 8:53 pm #

      Ik vind ‘m ook echt geweldig! Zit nog te twijfelen of ik hem zal kopen, want het is geen nagellak die je dagelijks op kan doen, vind het meer iets voor de feestdagen!

Leave a Reply

