My favorites

31 Oct

Net zoals vele meiden ben ik echt gek van schoenen!

Elke week koop ik wel een nieuw paar, mensen vragen altijd waarom zou je zoveel schoenen willen? Nou het antwoord is dat ik eigenlijk bijna de helft niet eens draag! Ik vind ze gewoon leuk en moet ze dus hebben!

Hier een foto van mijn favorites!

8 Responses to “My favorites”

  1. Annelie October 31, 2012 at 11:08 am #

    Ik vind die grijze laarsjes met veters zo leuk! 🙂 Mooie blog heb je!

    • anitavanooijen October 31, 2012 at 12:07 pm #

      Zijn ook heel leuk en ze zitten heerlijk! Thanks! x

  2. newfashionlifestyle October 31, 2012 at 3:02 pm #

    Ik vind de laarsjes recht echt super leuk!

    XO

    P.S. Bedankt voor je reactie!

    • anitavanooijen October 31, 2012 at 3:04 pm #

      Ik ook! Vind het alleen beetje moeilijk om er op te lopen hahah!

  3. Kimberley October 31, 2012 at 6:06 pm #

    Die laarsjes met die veters zijn inderdaad ook mijn favoriet haha!

  4. xlieke October 31, 2012 at 7:01 pm #

    Die grijze met veters ! Ze zijn zo leuuuuk! ❤

Leave a Reply

