Fairtrade

2 Nov

Het is alweer bijna het einde van de fairtrade week maar ik wil er toch nog even iets over schrijven! Ik zelf heb eigenlijk nooit iets van fairtrade producten gekocht omdat ik dacht ; mm dat zal wel hartstikke duur en niet lekker zijn!

Totdat ik begin van de week op tv zag dat het fairtrade week was! De vrouw vertelde over dat de producten wel heel lekker zijn en dat in deze week de fairtrade producten juist iets goedkoper zijn!

Het jammere is alleen dat er hier bij mij in de buurt geen Wereldwinkel zit waar ik dat kan kopen! Natuurlijk hebben we wel een supermarkt maar daar kon ik zelf niet alle producten vinden!

Naast het eten & drinken hebben ze ook fairtrade badjassen ,badlakens & beddengoed!

Ik vind het wel heel leuk dat ze hier aandacht aan besteden, want het is natuulijk voor een goed doel; de boeren krijgen een eerlijke prijs! Ik ben is verder gaan zoeken om te kijken of er ook bijvoorbeeld sieren fairtrade zijn! En ja die heb ik gevonden!

Ik heb al eerder een post geschreven over duurzame sieraden; De chocolade sieraden van Lauren Verster! Maar ik wou graag verder zoeken omdat chocolade niet is wat je elke dag zal dragen..

Ik kwam bij de site van Solidaridad en zag dat ze in Mei een lancering hebben gehad van Goudeerlijke fairtrade sieraden!

Als jij de actie Steun Goed Goud steunt krijg je dit leuke armbandje cadeau;

Leave a Reply

