Review

3 Nov

Als ik tv aan het kijken was zag ik elke keer de reclame van de nieuwe Maybelline The Colossal Volum’ Express Smoky Eyes mascara en dacht die ga ik snel halen! Zo gezegd zo gedaan, ik heb hem vanmiddag gehaald en  gelijk uitgeprobeerd!

En met 40% korting, kan niet beter toch?!

Het is een mascara met een volume effect!

Ik vind de verpakking van de mascara erg leuk! Lekker zo’n fel kleurtje!

Ik vind het borsteltje heel fijn!

Hij is niet zo groot wat ik altijd een minpunt vind bij sommige mascara’s!

Op deze foto heb ik de mascara op! Zoals je ziet brengt hij goed aan & niet klonterig! Deze foto is gemaakt nadat ik 1x met het borsteltje erover heen ben gegaan, wat ik erg fijn vind omdat je bij de meeste mascara’s wel 5 keer over je wimpers moet gaan om het goed te kunnen zien!

Kortom; ik vind het een hele fijne mascara! Jammere is alleen dat ik hem wel een beetje duur vind.. €15,24 maar het scheelt dat ik hem nu met korting heb gekocht anders zou ik hem denk ik niet gekocht hebben!

Ik ga hem zeker veel gebruiken omdat ik hem erg fijn vind in gebruik!

Leave a Reply

