Limited Holiday Collection

5 Nov

Ze zijn er al jaren, maar elk jaar in de koude maanden halen we ze weer tevoorschijn;

De UGGS!

We willen dit najaar graag opvallen in een geweldig paar UGG’S met exotische dierenprint, in metallic kleuren (alleen verkrijgbaar in kleine maatjes) of met glinsterende pailletten.

De Classic Short Exotic bevat hip bont in dierenprint en met suède details. Deze unieke classic is uitgebracht in twee verschillende dierenprints: Zebra en Cheetah. Met de Classic Short Sparkles krijg je een luxe gevoel. De hele laars is voorzien van glanzende pailletten voor een glamoureuze uitstraling.

Deze eenmalige en gelimiteerde collectie is vanaf november 2012 verkrijgbaar bij alle speciaal geselecteerde verkooppunten en op http://www.uggaustralia.nl.

Ik vind ze zelf echt helemaal geweldig vooral die panter print! Welke is jou favoriet?!

4 Responses to “Limited Holiday Collection”

  1. xlieke November 5, 2012 at 2:46 pm #

    Ik vind uggs zo lekker zitten, maar ga toch voor de wat ‘naturelle’. haha

    • anitavanooijen November 5, 2012 at 2:53 pm #

      Hahah, nou ik ben zelf al lang aan het en voor uggs dus ik weetniet of ze lekker zitten maar ik vind zelf natural kleuren ook mooier;)

      • xlieke November 5, 2012 at 2:55 pm #

        Hihi, ik heb ze ook nooit gekocht, ik krijg ze niet van me ouders. Maar heb nu ook gespaard en ga ze binnen kort halen *jippieee*.
        Maar heb wel een even de uggs van een vriendin aan gehad, en ze zitten echt lekker warm!

      • anitavanooijen November 5, 2012 at 2:59 pm #

        Oh gaaf joh! Ja ik heb weleens de ‘neppe’ uggs gehaald en die zaten ook wel lekker alleen jammer dat je er zo scheef op gaat lopen!

Leave a Reply

