Revieuw Lipgloss

5 Nov

Toen ik zaterdag even in de Kruidvat liep en langs de lipglossjes kwam dacht ik misschien moet ik toch weer eens een keer lipgloss gaan gebruiken..  In deze tijd van het jaar zijn me lippen vaak helemaal droog & met kloofjes..  Ik doe vaak labello op maar ik vind de kleur altijd een beetje saai.. Dus ik ging opzoek naar een lipgloss met een goeie kleur! En ja ik heb hem gevonden! Catrice Lip Appeal. Op de verpakking staat dat het een Moisture & Shine Smoothing Lip Gloss is! Ook staat er op dat het meer volume geeft, wat ik eigenlijk niet nodig vind..  Dankzij de fijne applicator voelt het aanbrengen nog fijner! De voordelen van deze lipgloss; Het voorziet je lippen van genoeg vocht en heeft een heerlijke vanille geur!

Hier een foto zonder de lipgloss!

Hier met de lipgloss!

Ik vind het zelf een hele fijne lipgloss alleen hij is niet zo heel goed te zien! Ik doe een beetje foundation op me lippen en dan de lipgloss erover heen zodat je hem beter kan zien! Ik vind de applicator ook erg fijn, hij brengt makkelijk aan!

130 Neil’s Arms Are Strong

3 Responses to “Revieuw Lipgloss”

  1. Beauty Koning November 5, 2012 at 9:19 pm #

    Oh wauw, best een prachtige gloss! Ziet er ook mooi dekkend uit.

  2. Laralaurentia November 5, 2012 at 10:59 pm #

    Hij staat je goed, zelf ben ik meer van de lipsticks.

Leave a Reply

