My lazy sunday!

11 Nov

Oh wat hou ik ervan, lekker een dagje niksen! En aangezien ik doordeweeks vaak moet werken is de Zondag mijn dag om lekker niks te doen! Ik vind het heerlijk om deze dag te besteden met mezelf te verwennen! Bijvoorbeeld een lekker maskertje, en heerlijk uitgebreid ontbijtje en lekker filmpjes kijken! Wat vind jij leuk   om te doen op Zondag?!

6 Responses to “My lazy sunday!”

  1. lonnie101 November 11, 2012 at 6:30 pm #

    Lekker in me pyjama rond lopen!

  2. MySuperSweetLife November 11, 2012 at 9:33 pm #

    Zondag is meestal een blogdagje. Dus artikelen vooruit schrijven en blogs bekijken! Jouw blog is super leuk! Neem je ook eens een kijkje op die van mij?
    Liefs

  3. Beauty Koning November 11, 2012 at 9:51 pm #

    Haaaa, heerlijk! Toevallig ging ik vandaag even iets doen, maar anders rot ik op mijn make-upstoel en maak ik het liefst looks!

    • anitavanooijen November 12, 2012 at 10:21 am #

      Hihi, ja ik probeer dat ook te doen maar vind het nog lastig om mezelf mooi op te maken!

  4. linsloves November 12, 2012 at 2:57 pm #

    Zondag vind ik ook heerlijk om te relaxen, een beetje met de hond door het bos te lopen en ‘s avonds lekker te eten ❤

Leave a Reply

