Review

12 Nov

Ik ben gek op oogschaduw en kon het dus ook niet laten toen ik in de winkel liep om er weer een paar te kopen! Dit keer is het de Intesif eye Wet & Dry Shadow!

Op het eerste oog zien de kleuren er echt heel mooi uit! Ik vind zelf de potjes van Catrice altijd erg fijn in het gebruik! Je kunt deze oogschaduw zo aanbrengen of nat!

Ik heb de kleuren; 010 Black or White Swan?! 020 Charly’s Chocolate Factory & 050 ┬áLucnh At Tiffany’s

Ik vind ze erg fijn in gebruik, zowel droog als nat.. En ook nog een pluspunt is dat ze lang blijft zitten!

De oogschaduwen zijn gebakken en hebben veel effecten!  Ze zijn te koop bij de Kruidvat voor 3,89!

De make-up look foto komt deze dagen!

2 Responses to “Review”

  1. Bo November 12, 2012 at 4:24 pm #

    Mooi hoor! Ziet er niet verkeerd uit!

Leave a Reply

