DIY

13 Nov

Saai, dat is wat ik denk als ik glazen zie! Ze zien er altijd maar saai uit en vaak niet met een leuk kleurtje! Ik vroeg me af of je niet zelf je glas kan opleuken, ja je kan je glas beschilderen maar aangezien ik niet zo’n geweldige tekenaar ben is dat niks voor mij! Ik doorzoeken en toen kwam ik bij Marbled Glaswerk! Met behulp van   nagellak en water kun je je glas leuk opvrolijken!

Wat heb je nodig?!

* Een bakje met water ( let wel op dat er nagellak inkomt en je het dus niet gemakkelijk eraf kan krijgen)

* Paar kleurtjes nagellak, pak de kleuren die jij leuk vind en die goed bij elkaar matchen!

* Tandenstoker!

* Nagellak remover!

* Tape, het liefst schilderstape!

Hoe je het moet doen; 

Pak het bakje water en de nagellak!  Doe om de onderkant van het glas de tape!

Zorg dat alle nagellakjes al open zijn! Druppel de nagellak in het water( het moetwel een beetje snel anders droogt het op) Doe dit kleur voor kleur! Pak je tandenstoker en meng de kleurtjes door elkaar!

Dompel de bodem van het glas in het water met de nagellak! Zorg dat de nagelak over de hele bodem komt! Er zullen kleine luchtbelletjes opkomen maar dat maakt niks uit! Laat het goed opdrogen! Als het is opgedroogd haal dan de tape eraf en als er nog wat aan de zijkanten zit haal dat er dan af met nagellak-remover!

Zo zag de mijne eruit!

2 Responses to “DIY”

  1. Beauty Koning November 13, 2012 at 7:34 pm #

    Wat een leuk idee zeg, best geniaal!

Leave a Reply

