Friday special!

16 Nov

In de Friday Special kun je zien wat mijn favorieten voor deze week zijn! Deze keer zijn het oa films & dingen die ik heb gedaan!

Ik was eigenlijk helemaal geen fan van Twilight totdat ik pas geleden de eerste film op tv zag! Ik was eigenlijk meteen verkocht! En yes, de 4e film draait in de bioscoop maar ik wil eerst het rijtje af! Dus heb ik deze week deel twee gezien, en die was net als deel een echt leuk, op naar deel 3!

Ik ben nou niet wat je zegt een meisje dat een hele nette kamer heeft! Integendeel mijn kamer is af en toe echt een grote zooitje! Ik stel het altijd uit om me kamer op te ruimen maar deze week moest het er toch eens van komen! Na anderhalf uur had ik weer een mooie/ schone kamer!

Wat zeker niet mag ontbreken is goede tijden slechte tijden! Het is de soap die ik elke avond ( als het kan ) kijk! Om acht uur zit ik dan ook helemaal klaar voor de tv!

Ik kon het niet laten toen ik op een webshop was om iets te kopen! Ik ben gek op online shoppen, lekker in je luie stoel spullen bestellen! Wat ik heb besteld zul je snel meer over lezen!!

Leave a Reply

