Baylis en Harding footlotion

17 Nov

Door mijn gewoonlijke rondje in de Kruidvat kwam ik een heel leuk gift boxje tegen!  Wat er in zat kun je hier lezen!

Het was een heel er leuk roze doosje met daarin een voet lotion & leuke roze met witte sokken! ( die lekker warm zijn ) En het is van het merk BAYLIS&HARDING! Een merk waar ik eigenlijk nog niet eerder  van had gehoord!

De foot lotion zit in een flesje van 50 ml! En wat ik wel leuk vind is dat erbij staat: beauticology; the essence of beauty is more than skin deep. Love yourself and indulge you body and senses with these fun and delicious fragrances dedicated and designed to make you smile! En de parfum die erin zit is dan; Vanilla Cupcake!

Op de achterkant van de tube staat hoe je hem moet gebruiken en waar hij gemaakt is!

Op de achterkant van het doosje waarin het verpakt is staan alle ingredienten! En wat ik zelf wel erg leuk en belangrijk vind is dat er ook een tekentje op zit dat het niet op dieren is getest!

; Ik vind de creme erg fijn aanvoelen! En ga hem zeker vaak gebruiken want met deze koude winterdagen is het wel belangrijk dat je je voeten goed verzorgt!

Pluspunten;

  • Hij is niet op dieren getest!!
  • Hij heeft een erg leuk design!
  • Hij kost maar 4,99!
  • Er zitten leuke sokken bij!

 

Minpunten;

  • Er staat dat het naar vanilla cupcake ruikt, maar eigenlijk is het geurloos!

xoxo

4 Responses to “Baylis en Harding footlotion”

  1. MySuperSweetLife November 17, 2012 at 8:38 am #

    Dit klinkt heel erg goed, wel jammer dat hij geurloos is (want ik hou wel van een lekker geurtje). 4,99 is ook niet zo duur!
    Liefs

  2. anitavanooijen November 17, 2012 at 8:46 am #

    Ja ik ook, en omdat er opstond vanilla cupcake dacht ik dat het wel lekker zou ruiken hahah!

  3. lonnie101 November 17, 2012 at 1:58 pm #

    Oh jammer dat hij niet zo ruikt !

Leave a Reply

