My week!

18 Nov

Hier een paar foto’s van mijn week! Ik heb deze week niet erg veel foto’s gemaakt omdat ik best druk was! Maar ik heb van de leukste dingen deze week wel foto’s gemaakt!!

Om te beginnen met een van mijn aankopen die ik deze week heb gedaan! Ik was op the word wide web aan het zoeken naar leuke webshops toen ik bij Modemusthaves kwam! De site zag er erg leuk uit & wat helemaal fijn was, was dat ze sale hadden! Dus ik gelijk kijken op de site, en yes ik vond eindelijk de schoenen die ik al een tijdje wou maar die eigenlijk overal te duur waren! Ohoh wat was ik blij dat ik ze zag staan op de site, en had ze gelijk besteld! De volgende middag nadat ik ze besteld had kwamen ze al binnen en heb ze dus gelijk gepast; ze zitten heerlijk!! Deze schoenen zijn echt een aanrader! * Je kunt ze krijgen via http://www.modemusthaves.com  voor maar € 24,95!!

De andere aankoop van deze week was een tas! Ik ben echt verslaafd aan tassen en toen ik deze zag kon ik hem niet laten liggen! Deze tas heeft een Snake Skin print! En het is een beetje een look – a – like van de Chanel tassen! Je kunt deze tas op twee manieren dragen met een lang hengsel of een kort hengsel! Ik kan je zeggen deze tas is echt geweldig en ben zo blij dat ik hem heb gekocht! De tas is verkrijgbaar bij http://www.modemusthaves.com voor maar  € 9,95!

Tijdens deze donkere dagen, moet je af en toe een beetje je huis opfleuren! Ik vind het dan ook ongezellig als je altijd maar het gewone licht aan hebt, nee geef mij maar gewoon kaarsjes! Kaarsjes zijn voor mij een symbool voor romantiek, rust & gezelligheid! Toen ik deze week een keer tv aan het kijken was werd ik eigenlijk gewoon crazy van het grote licht en besloot een kaarsje aan te steken. ( niet een maar wel meerde want een is ook zo ongezellig! )

I’m sorry voor de slechte kwaliteit van deze foto maar ik denk dat jullie wel kunnen zien welke film dit is! Een tijdje geleden was deel een van Twilight op tv en eigenlijk was mijn eerste gedachte; deze film is niks voor mij! Totdat ik hem ging kijken en hem echt ge-wel-dig vond! Iedereen zegt ook ga dan naar de bioscoop daar draait het laatste deel maar ik wil eerst alle delen hebben gezien voordat ik naar de bioscoop ga! Dus heb ik in het weekend deze film gehuurd; deel twee en ik kan zeggen ik vond het echt jammer dat hij afgelopen was!! Nu op naar deel 3!

5 Responses to “My week!”

  1. lonnie101 November 18, 2012 at 3:18 pm #

    Leuke schoenen!

  2. linsloves November 18, 2012 at 8:14 pm #

    Ik was ook verrast door het eerste deel van deel 1 van Twilight, kon toen niet verder kijken, maar wil hem zeker nog gaan kijken!!

    • anitavanooijen November 18, 2012 at 8:17 pm #

      Hahah, ja volgens mij hebben meer mensen dat.. Ze denken dat het niks is maar dan zien ze deel 1 en dan denken ze wauww!

  3. Beauty Koning November 18, 2012 at 10:32 pm #

    Gave pictures lady! Kaarsjes doen zoveel, vind het echt heerlijk om ze aan te steken, ook geurkaarsen met le christmas, me like.

    • anitavanooijen November 19, 2012 at 11:09 am #

      Hihi ja ik ook! Ja geurkaarsjes, mm jammer dat ik daar heel erg misselijk van word want vind ze wel erg lekker ruiken!

Leave a Reply

