Pearl shine lip care!

20 Nov

Met deze koude dagen heeft je lichaam extra verzorging nodig! Maar niet alleen je lichaam ook je lippen hebben net dat beetje extra aandacht nodig! In deze koude dagen gaan je lippen vaak vervellen en zijn ze dus snel uitgedroogd! Aangezien ik daar zelf ook last van heb heb ik deze lippenbalsem uitgeprobeerd!!

Het is een klein potje van 15gram! Op het eerste oog ziet het er wel leuk uit, beetje simpel maar daar hou ik wel van!

De balsem heeft een roze/perzik achtig kleurtje! Wat ik jammer vind is dat je dat op je eigen lippen niet zo goed ziet, hij geeft meer een glansje dan dat het wat roder word!

Wat ze je beloven? Ze beloven dat je lippen een licht roze accent krijgt met een parelmoer glans! Dat is dus niet zo! Hij geeft wel glans, maar je ziet geen accent van roze op je lippen!

Op de achterkant van het potje staan de ingredienten! Er zit onder andere kokos olie, ik ben niet zo fan van kokos maar vaak is het in producten zoals lipbalsem wel fijn! Ook zit er candelilla in! Dat is een struik die groeit in Mexico en de Verenigde Staten, van die struik word een wax gemaakt die in de lipbalsem gaat!

Pluspunten;

  • Hij is erg fijn om uit te smeren!
  • Kost maar 0,69 cent!
  • Hij geeft je lippen een een goeie verzorging, door de verzorgende ingrediënten.
  • Hij is lang houdbaar, na opening tot wel 12 maanden!
  • Hij heeft een lekkere kokos geur!

Minpunten;

  • Hij blijft niet erg lang zitten!
  • Hij geeft je geen roze achtig teint wat wel beloofd word!

Ik vind dit een erg fijne lipbalsem! Alleen vind ik potjes vaak onhandig! Maar voor 0,69 cent kun je hem niet laten liggen! ( Action ) Dus ik zal hem dan ook zeker vaker gaan kopen!

2 Responses to “Pearl shine lip care!”

  1. mysupersweetlife November 20, 2012 at 10:47 am #

    Mmm kokos geur, dat moet ik hem al hebben!
    Liefs

  2. lonnie101 November 20, 2012 at 3:21 pm #

    Goede review!

Leave a Reply

