Mud Mask

24 Nov

Wie is er nou niet gek op maskertjes?! Om jezelf lekker te verwennen of om je huid een boost te geven! Ik ben dan ook altijd op zoek naar fijne en lekkere maskertjes! Zo ook toen ik langs de producten van Formula 10.0.6 liep en deze masker zag!

Het maskertje zit in een tube van 100ml! Op het eerste gezicht ziet het er leuk uit, lekker roze kleurtje! Het masker met bessen boosters gaat direct aan het werk op de verstopte poriën. De aarbei en rozemarijn verwijderen onzuiverheden en geven een lekkere geur!

Op de achterkant staan de ingrediënten en er staat ook bij hoe je het moet gebruiken! Ook staat er dat Formula 10.0.6 uitblinkt in het perfectioneren van de lastige jonge huid! Het masker moet je opsmeren op je gezicht en dan 10 tot 15 minuten laten drogen! Het masker kan ook warm worden, dus let daar op want sommige mensen vinden dat niet fijn!

Het masker heeft een paarse kleur en voelt lekker romig aan! Het heeft ook een lekkere geur!

Het masker is erg fijn uit te smeren door de romige textuur!

Ik heb het masker nu een paar keer op gehad en vind het echt een fijn masker! Hij word inderdaad wel warm maar dat vind ik juist wel lekker! Hij smeert goed uit, en heeft een lekkere geur! Ook voelt je huid een stuk zachter aan wat ik zelf altijd wel fijn vind! De prijs is 7,99 wat ik niet erg goedkoop vind voor een masker maar je kan best lang doen met dit masker dus eigenlijk valt de prijs nog wel mee! ( Als je een paar maskertjes haal van van dr van Der Hoog dan ben je ook al gauw 6 euro kwijt terwijl je die maar een keer kunt gebruiken )

3 Responses to “Mud Mask”

  1. mikado1998 November 24, 2012 at 1:23 pm #

    Ziet er erg leuk uit!

  2. Lieke Jongenelis November 24, 2012 at 1:53 pm #

    Lijkt me wel een lekker maskertje!

  3. Beauty Koning November 24, 2012 at 3:52 pm #

    Ah, heerlijke substantie. Dat ziet er goed uit + een positieve review, me like!

Leave a Reply

