Tanning

24 Nov

Ik ben zelf een groot aanbidder van de zon! Ik vind het heerlijk en kan er dan ook echt van genieten! Ik heb dan zelf ook een zonnebank, maar ga daar eigenlijk nooit onder! Een kleurtje vind ik altijd wel mooi maar sommige celebs overdrijven het wel heel erg! Ze denken dat het dan ook wel meevalt met hoe bruin ze zijn en willen steeds bruiner worden!

Zo ook Christina Aguilera! Ze was vroeger mijn idool en wou dan ook zoals haar zijn! Maar gosh, wat is zei veranderd! En dan heb ik het niet alleen over dat ze aan gekomen is, want dat kan! Maar je kunt goed zien dat ze een paar keer een zonnebankje heeft gepakt!

Een beetje bruiner oke, maar dit gaat toch echt te ver?! Ik weet nog wel dat ik paar maanden geleden tv aan het kijken was en ineens deze vrouw zag! Echt afschuwelijk, en zo slecht voor d’r! Ik bedoel door teveel zon ( of zonnebank ) kan je huid verslappen en en word je huid oud! En dan heb ik het nog niet gehad over de kans op kanker, ik kan niet geloven dat iemand zich zo bruin ‘maakt’ en niet nadenkt over de risico’s die het met zich meebrengt!

Ik vind zelf af en toe een zonnebankje pakken wel erg lekker en ook als ik op vakantie ben maak ik zeker gebruik van het feit dat de zon lekker schijnt, maar ik zorg er wel voor dat het nooit langer dan een uurtje is en dat ik altijd aftersun opsmeer!

Wat vind jij zonnen/zonnebank? Ga je zelf weleens onder de zonnebank?

3 Responses to “Tanning”

  1. Beauty Koning November 25, 2012 at 6:26 pm #

    Haha, ik vind Christina er vervolgens wel mooi uit zien! Maar die vrouw, terrible! Zelf ga ik nooit onder de zonnebank, hooguit een paar keer gedaan. Inmiddels doe ik het met tanningsprays!

    • anitavanooijen November 25, 2012 at 6:30 pm #

      Ja ik vind het ook wel mooier staan maar het moet niet ‘te’ worden! Oke is dat wat die tanning sprays?

  2. Bo November 27, 2012 at 6:53 pm #

    Ik vind het bij Christina wel heel mooi staan, maar bij die andere vrouw..wow dat is schrikken! Ik ga zelf nooit onder de zonnebank, nooit gedaan ook. Ik gebruik heeel soms een zelfbruiner.

Leave a Reply

