Hegron Scrub gel!

25 Nov

Een keer in de week trakteer ik mijn lichaam op een lekkere scrub behandeling! Niet alleen word je huid er lekker zacht door het verwijderd ook nog eens de dode huidcellen! Regelmatig scrubben van je huid bevorderd dan ook de bloedsomloop en kan bijdragen tegen huidveroudering!

Ik ben dus een groot fan van scrubs, en heb er dan ook veel in huis! De laatste paar weken heb ik de scrub gel van Hegron gebruikt: Almond & Macadamia! Deze scrub heeft een fijne korrel! Je kunt ook zien dat het echt een gel is, als je hem uitsmeert word hij een beetje doorzichtig en kun je de korrels goed zien!

De scrub gel zit in een handige knijp tube van 150 ml!

Je moet de scrub zachtjes inmasseren op de vochtige huid en daarna goed afspoelen! Ik raad je wel aan deze scrub niet in je gezicht te proberen..

Wat ik zelf wel belangrijk vind is dat deze korrels gemaakt is van natuurlijke bestanddelen en niet van plastic! Dat betekend dat het een stuk beter is voor het milieu!

Zoals ik al zei word de gel wat doorzichtig als je hem uitsmeert en kun je goed de korrels zien!

Ik heb de scrub gel nu een paar keer gebruikt en vind het echt een heerlijke scrub gel! Hij ruikt erg lekker, naar amandel & macadamia noten! Ook vind ik de korrel erg fijn, bij de meeste scrubs zijn de korrels best klein en hebben dus minder effect op je lichaam! Ik vind dit dus echt een aanrader om je lichaam af en toe lekker te verwennen! Deze scrub gel is voor slechts 1,12 te koop bij de Action!

Scrub jij je lichaam weleens? En welke scrub gebruik je daarvoor? 

Leave a Reply

