Max Eyes mascara

26 Nov

Mascara, tegenwoordig een musthave voor de make-up. Ik ben zelf ook altijd opzoek naar de perfecte het liefst low budget mascara! Zo ook toen ik bij de Action liep, ik ben normaal geen fan van de make-up van de Action maar ik had al meer over deze mascara gehoord en was toch wel nieuwsgierig om hem te testen! Deze mascara geeft je een Double lash effect en is zwart van kleur!

De vorm lijkt eigenlijk precies Maybelline’s Colossal mascara, dezelfde vorm alleen dan andere kleuren. Er zit 12 ml in en hij is drie maanden houdbaar net zoals bij vele andere mascara’s. Wat ik zelf een groot pluspunt vind is dat het niet op dieren getest is wat ik zelf toch wel belangrijk vind!

Het borsteltje is best klein en ik zelf vind dat nooit niet echt prettig. Het borsteltje is wel erg flexibel en heeft fijne rubberen haartjes! Jammer alleen dat je best hard moet trekken wil je het borsteltje eruit krijgen..

Na een keer het borsteltje gedipt te hebben in de houder is dit het resultaat, erg weinig mascara komt ervan af en het lijkt net of het uitgedroogd is..

Hier heb ik twee laagjes op en zoals je ziet separeert hij goed!

Ook als is de mascara maar 98 cent, ik vind het geen fijne mascara! Hij geeft best weinig af en lijkt net of hij uitgedroogd is.. Maar als je hem dan op je wimpers doet duurt het best lang voordat hij droog is.. Ik ga dan toch liever voor een wat duurdere mascara die wel goed is!

Leave a Reply

