My week#

26 Nov

Wat ging deze week toch snel.. Ik heb zoiezo al het idee dat dit jaar voorbij vliegt. Deze week was eigenlijk wel een lekker rustige week voor mij! Ik hoefde maar twee daagjes te werken en had voor de rest dus lekker tijd om bij te komen aangezien ik paar weken geleden ziek ben geweest en nog steeds niet helemaal fit ben.. Ik had dus alle tijd om leuke dingen te doen, en ik kan je zeggen dat heb ik gedaan.. Eind van de week had ik me loon weer binnen (Jaaaj) en kon dus weer lekker dingetjes kopen! ( Ik heb wel een klein budget  voor deze maand, aangezien de feestdagen er ook nog aankomen dus ik moet zuinig aan doen) Vind het ook heerlijk om te zien dat in veel winkels al de kerstspullen liggen.. En veel mensen vinden dat te vroeg omdat Sinterklaas nog in ‘t land is maar ik vind het altijd wel gezellig! Ook buiten als je bij de winkels komt en het is versierd ziet het er zo gezellig uit! Ik kan dus ook niet wachten totdat het Kerstmis is, lekker gezellig met je familie! Paar jaar geleden had ik met kerst zo’n heerlijk hapje op en ik kwam het recept toevallig van de week ergens tegen dus heb het gelijk gemaakt: Bladerdeeg met feta en peterselie hmm! En wat is er nou lekkerder dan wakker worden door de zon? Als het zonnetje schijnt heb ik automatisch veel meer zin in de dag.. En mijn doel, mijn doel is om twee keer in de week te gaan sporten.. ik heb dan ook een sportschool abbonement en was er in het begin heel enthousiast over maar nu heb ik vaak weinig puf om te gaan! Maar ik moet toch echt bewegen, dus heb ik me hardloop schoenen uit de kast getrokken en ben gaan lopen.. ( Ik kan hardlopen nog geen een minuut volhouden dus ik loop dan maar gewoon ) Dit was zo’n beetje wel mijn week.. Oja, ik kreeg ook nog een logeetje en we hebben samen een leuke film gekeken van Jim Carrey; Oh wat is die man goed zeg!!

Leave a Reply

