NYC Rock Muse smoky top coat!

27 Nov

Glitter en glamour, dat is wat je veel terug ziet met de feestdagen! En daar hoort natuurlijk ook passende nagellak bij! Bij elk make-up merk zie je wel nagellak liggen met glittertjes, die lag dus ook bij NYC en wou hem toch graag proberen!

 

Af en toe als je langs alle nagellakjes loopt weet je gewoon niet meer welke je moet kiezen.. Zo liep ik ook in de winkel totdat ik de nieuwe producten van NYC zag.. ( Ja die producten liggen nu pas hier in de winkel ) En mij viel vooral de Rock Muse nagellak op! Leuke zwarte kleur met glittertjes! Deze nagellak is eigenlijk een  topcoat die je nagels een ‘smoky’ effect geven maar ik vind de nagellak ook erg leuk om gewoon zo erop te doen!

In het flesje zit 9.7 ml! Ik vind ook deze dop erg fijn, is niet zo glad dus glijd niet zo snel uit je handen!

Hier heb ik hem op mijn nagel! Als je deze topcoat gewoon als nagellak gebruikt moet je ongeveer 2 tot 3 keer over je nagel gaan wil je een mooi resultaat hebben, gebruik je hem als topcoat dan is een keer genoeg! Ik vind het een mooie nagellak, en heeft leuke glittertjes!

 

Ik vind dit een erg fijne nagellak! Het duurt wel lang voordat hij droog is! Hij heeft een fijne dop en voor de prijs van slechts 2,49 is dit een echt fijne nagellak!

 

 

Leave a Reply

