L’oreal Abosulut repair

28 Nov

Met dit weer hebben we allemaal last van droge handen, droge lippen en droge lichamen maar ook ons haar heeft heel wat te verduren! Rond deze tijd hebben de meeste meiden dan ook last van haaruitval en erg droog haar.. Zo ook ik! Ik kan af en toe me haar borstelen en dan lijkt het net alsof me hele haar eruit komt.. Ook is het erg droog en lijkt het net stro! Om me haar goed te verzorgen en minder droog te maken gebruik ik dan ook altijd shampoo & conditioner, daarnaast gebruik ik ook altijd nog een haarmasker!

Ik vele drogisterijen kun je diverse haarmaskers vinden! Maar geven die wel het goeie resultaat? Ik ben eigenlijk nooit zo’n fan van haarmaskertjes die je in de winkel vind omdat ik het idee heb dat die helemaal niet helpen! Toen ik pas bij de kapper was gaf ze mij een masker mee voor beschadigd haar!

Het is de Absolut repair masker die uit de speciale L’oreal expert serie komt! Deze serie is speciaal ontwikkeld om je te herstellen en te versterken! In het potje zit 200ml!

Het masker heeft een gele kleur en voelt lekker romig aan en is dus ook makkelijk in te brengen op je haar!

Wat het masker nou precies doet? De verzwakte haarvezel wordt grondig hersteld en in de diepte gevoed.
Het sluit de haarschubben en doet ze natuurlijk aanvoelen. Bestanddelen zorgen voor een perfecte glans en herstructureren het haar en maken het soepel, zacht en glanzend. Met UV-filter. Je moet het masker op gewassen handdoekdroog haar lok voor lok aanbrengen en goed doorkneden! Ongeveer 10 tot 15 minuten laten inwerken en dan uitspoelen! Gebruik dit masker ongeveer 2x per week voor een goed resultaat!

Ik ben erg tevreden over dit masker! Het helpt om mijn haar te herstellen en geeft het een mooie glans! Wat ook erg fijn is aan dit masker is dat je haren fluweelzacht aanvoelt nadat je het masker hebt uitgespoeld! Ik kan ook goed merken dat de droogte van mijn haar een stuk minder is geworden ( Ik gebruik het nu zo’n 2 maanden )

Wat wel jammer is is dat je dit masker aleen kunt verkrijgen bij je Kapper of via website’s speciaal gericht op kappers! De prijs is 14,95 wat wel meevalt want je kun ongeveer een jaar doen met dit potje!

3 Responses to “L’oreal Abosulut repair”

  1. lonnie101 November 28, 2012 at 7:07 pm #

    Ontzettend handig !

  2. anitavanooijen November 28, 2012 at 7:49 pm #

    Jazeker!!

  3. AllesisJoy November 28, 2012 at 8:07 pm #

    Haarmaskers zijn fijn, maar ik vergeet ze áltijd!

Leave a Reply

