John van G concealer!

2 Dec

Een paar maanden geleden toen ik in de DA liep bij de make-up kwam ik een merk tegen waarvan ik nog nooit gehoord had.. John van G! Dit merk kom je ook niet zo vaak tegen bij meiden omdat de meeste het idee hebben dat het een merk is wat ouderwets is.. Dat was ook zo maar ze hebben het in een heel nieuw jasje gestoken! John van G heeft een uitgebreide collectie van lipgloss tot mascara! Maar ze hebben ook concealers, en was daar toch wel erg benieuwd naar!

De concealer is een luchtige camouflagestick. Het heeft een klein kwastje die de onzuiverheden van je huid egaliseert! De huid word fris en stralend.  Omdat de concealer waterafstotend is heeft hij een lange houdbaarheid!In de concealer zitten microfijne poeder deeltjes die UV straling tegenhouden! In deze concealer zit geen parfum verwerkt!

concealerDe stick heeft een goude kleur wat lekker opvalt!

concealer22Ook heeft de stick een kwastje. Ik vind zelf kwastjes altijd fijner omdat je het dan makkelijker kunt verdelen!

concealer2Hier heb ik de concealer op me hand gedaan en zoals je kunt zien is het best roze! Ik vind zelf eigenlijk iets te roze, het moet natuurlijk camoufleren maar vind dit iets te!

John van G belooft ook dat het niet in je lijntjes gaat zitten, en dat doet deze concealer ook niet! Met het kwastje kun je het erg makkelijk aanbrengen zonder teveel geknoei! Wel jammer vind ik dat het een beetje te roze is..

Deze concealer kun je voor 12 euro kopen bij de DA!

6 Responses to “John van G concealer!”

  1. laura December 2, 2012 at 12:26 pm #

    lijkt me een fijne concealer, jammer dat hij te roze is. x

    • anitavanooijen December 2, 2012 at 1:14 pm #

      Hij is ook erg fijn, maar idd jammer dat hij te roze is!

  2. Cynthiiaa December 2, 2012 at 4:20 pm #

    Hij is wel een beetje te roze ja, maar zolang hij zijn werking doet, perfecto! Ik vind het amazing dat hij niet in de lijntjes gaat zitten!

    • anitavanooijen December 2, 2012 at 6:57 pm #

      Ja dat hij z’n werk doet is het allerbelangrijkste hihi!

  3. Kimberley December 2, 2012 at 7:50 pm #

    Een beetje roze? Het lijkt net een blush joh haha! Hij lijkt me dan wel weer erg fijn.

    • anitavanooijen December 2, 2012 at 7:52 pm #

      Hahah ja lijkt net een felroze lipstick maar ik doe er een beetje foundation over en dan ziet het er iets beter uit!

Leave a Reply

