Wishlist of December

3 Dec

Oh yes het is weer december en dus tijd voor een nieuwe wishlist! Met sinterklaas en kerstmis op komst heb ik weer een aantal leuke dingen gevonden! Dit keer zijn het er vier die ik echt graag zou willen hebben! Let’s see!

 

clIk zal eerlijk zijn, ik ben geen grote fan van boeken lezen maar als ik dan af en toe toch begin in een boek lees ik het ook meteen uit! Daarom staat op mijn wishlisht het boek: Goede Raad van J.K. Rowling die je misschien wel kent van Harry Potter! Het boek is de eerste roman die J.K. Rowling heeft geschreven! Als tweede de popcorn lip scrub van lush! Ik heb zelf erg droge lippen dus een lipscrub zou goed van pas komen! n deze scrub zit suiker en zout! De kleine korreltjes verwijderen op een zachte manier dode huidcellen en stimuleren je bloedsomloop zodat je lippen glad en mooi van kleur worden. De jojoba- en kokosolie verzorgen en verzachten je huid en brengen ze in topconditie! En wat helemaal top is is dat het een popcorn smaakt heeft; Jammie! De derde is de Glamour Daze Fluidline van Mac! Dit is een vloeibare liner met een zijdezachte finish! Met een borsteltje word deze liner makkelijk aangebracht! And i save the best for the last, de parfum van Viktor&Rolf : Flowerbomb! Een vriendin van mij werkt in een parfumzaak en had een keer dit luchtje op, ik was verkocht! Helaas elke keer als ik hem wil gaan halen is ie op maar i don’t give up! De geur begint explosief en eindigt romantisch volgens Viktor & Rolf zelf. De geur bevat duizend bloemen. Jammer dat hij een beetje erg duur is, maar ik ga sparen!!

 

Wat heb jij op je verlanglijstje staan? 

 

 

One Response to “Wishlist of December”

  1. lonnie101 December 3, 2012 at 10:55 am #

    Leuke wishlist ! Nu maar hopen dat je er iets van krijgt. XO

Leave a Reply

