Camille Ginseng Creme!

4 Dec

Creme’s ik kan er niet genoeg hebben en heb er dan ook vele thuis! Elke creme heeft weer een andere eigenschap die goed is voor je huid! Ik heb een buurvrouw die gek is op de Action en daar ook altijd rond snuffelt! Ze kwam deze Camille Ginseng Creme tegen en wou dat ik hem graag ging uitproberen!

Ik had zelf eigenlijk nog nooit van Ginseng creme’s gehoord dus was erg benieuwd naar dit product! Deze creme beschermt je huid  tegen veroudering en het hydrateert je huid! Deze creme bevat vitamine A,E,F en H! Niet alleen hydrateerd deze creme je huid goed het helpt ook bij klachten:

  • Eczeem.
  • Likdoorns.
  • Zweetvoeten.
  • Spier/gewrichts pijn.
  • Koortslip.
  • Brandwonden.
  • Littekens.

Wat ook een pluspunt is is dat de creme geen parfum en parabenen bevat!

West Maas en Waal-20121202-00446De creme zit in een pot van 300 ml en is een lekkere dikke en stevige creme! De creme is wit van kleur en ruikt best lekker! Ik kan niet echt een specifieke geur noemen maar dat ie lekker ruikt dat is zeker!

crmDe creme voelt lekker koud aan en is gemakkelijk uit te smeren!

 

Deze creme is voor mij eigenlijk een wonderpotje! Hij helpt je bij problemen zoals eczeem en je kan hem ook gewoon als dag of nacht creme gebruiken, ideaal toch?! De creme kost maar 2.95 en hij ‘was’ verkrijgbaar bij de Action! Hij is nu niet meer te verkrijgen bij het filiaal bij mij in de buurt maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of hij ergens anders nog wel te verkrijgen is!

Hebben jullie weleens producten met Ginseng gehad? 

 

 

2 Responses to “Camille Ginseng Creme!”

  1. Merel August 29, 2013 at 7:19 am #

    Ik heb de creme net gekocht bij de action. Hij heeft nu een nieuwe verpakking. Een witte pot met een rode deksel en een roze/rood etiket. Dankjewel voor je review! Heb er erg veel aan gehad.

    Groetjes! Merel

    • anitavanooijen September 3, 2013 at 10:41 am #

      Heey Merel! Thanks voor de tip, ik ga snel bij de Action kijken! xx

Leave a Reply

