Miss Sporty mascara!

6 Dec

Mascara, een item dat je niet mag ontbreken in je stash en waar je er nooit genoeg van kunt hebben! Ik ben altijd opzoek naar fijne budget mascara’s omdat de wat duurdere mascara’s voor mij vaak niet het werk doen! Ik had al eerder over het merk Miss Sporty en de mascara’s gehoord maar nooit echt naar gekeken.. Totdat ik een nieuwe mascara zocht en toch maar eens ging kijken bij Miss Sporty!

Miss Sporty heeft een uitgebreid assortiment van make-up en dus ook van mascara’s! Ze hebben maarliefst acht mascara’s die allemaal een ander doel hebben! De ene geeft je wimpers meer volume en de andere maakt je wimpers een stuk langer! De keus was dus ook niet erg makkelijk omdat ze allemaal iets anders doen voor je wimpers! Toch was mijn keus gevallen op de Studio Lash Instant volume mascara! Deze mascara geeft je wimpers 10x meer volume! De styling formule zorgt er voor dat je je wimpers kunt modelleren zoals jij dat wilt! De mascara belooft dat je grotere ogen krijgt en dat je geen klontjes krijgt!

mascaraEr zit 8ml in en het heeft een leuke roze kleur!

mascara1Het borsteltje heeft fijne haren en is dun! Wat ik zelf wel fijn vind omdat je vaak bij de wat dikkere borsteltjes meer klonten krijgt!

Na paar keer te hebben gebruikt ben ik erg tevreden over deze mascara! Hij geeft geen klontjes, hij droogt snel en geeft je wimpers meer volume! Deze mascara kost maar 3,99 dus niet erg duur! Ik vind dit echt een van de fijnste budget mascara’s die ik heb en als hij op is ga ik hem zeker nog een keer halen!

Heb jij weleens mascara van Miss Sporty gehad? 

Leave a Reply

