Khroma Beauty

8 Dec

Ik had eigenlijk nog nooit van de Kardashians gehoord totdat ze een eigen reality soap kregen! In de soap leerde je de familie kennen en ook de zusjes Kim, Khloé en Kourtney! De zussen behoren tot de populairste reality sterren van Amerika door deze reality soap! De zussen zijn echte glamour vrouwen en zien er dan ook vaak fashionable uit! Het was dus ook wachten op een eigen make-up lijn en die is er! Op dit moment zijn er nog niet erg veel producten te verkrijgen; The Complete Face Palette, Nude Lip Set en de Eye Transformation Kit! Ik ben zelf meer fan van oogschaduws dus heb dan ook de Complete Face palette gekozen! De zussen hebben alle drie een eigen Face Palette met daarin de kleuren die hun het mooist vinden! Ik vond zelf de Khloé’s Kardazzle het mooist en heb hem daarom gelijk besteld!!

khromabaeuty

De palette heeft gouden tinten! En er zitten 8 oogschaduws, 4 matte en 4 shimmer kleuren, variërend van Ivory Cream en Taupe Chocolate in. Het onderste niveau bevat Vrolijke Cheek kleur, Luminous Highlighter en Zonovergoten Bronzer. De palette is makkelijk mee te nemen doordat hij best klein is, ideaal dus als je een avondje uit gaat!

West Maas en Waal-20121208-00489

Ik hou zelf meer van nude kleuren dus deze palette is voor mij echt geweldig! Ik moet zeggen dat ik de shimmer kleuren mooier vind dan de matte omdat je die veel duidelijker ziet!

West Maas en Waal-20121208-00496Deze palette + die van Kim en Kourtney zijn verkrijgbaar via: www.khromabeauty.eu

De palettes kosten 16,95 per stuk excl verzendkosten!

Leave a Reply

