NYX Glitter Cream Palette

10 Dec

Met de kerst en Oud&Nieuw in aantocht kun je alvast beginnen met het uitzoeken van jou look! De kleren zijn belangrijk maar wat nog net zo belangrijk is is de make-up! Je moet er natuurlijk wel een beetje shiny uitzien toch?! Daarom vind je in de winkels ook allerlei palette’s met glitter oogschaduws, ideaal voor de feestdagen want een beetje glitter hoort er nou eenmaal bij! nyx

Dit keer test ik de Glitter Cream Palette nummer 05 van NYX! Bronze Goddess heet deze palette! NYX is een merk waar ik wel al veel van had gehoord maar eigenlijk nog geen producten van had!

Op de voorkant van het doosje staat: Fabulous, Sparkling, tingling sexy life with NYX! Nou, ik ben benieuwd!!

De palette bevat 5 kleuren glitter oogschaduws en twee applicators! De ene applicator heeft twee sponjes en de ander heeft een sponsje en een kwastje! Handig om aan te brengen!

West Maas en Waal-20121210-00498

 

Wat me opvalt bij deze palette is dat de bovenkant echt glitters is, en dus lastig aan te brengen en de onderkant echt creamy is! Je moet dus diper met je applicator in de oogschaduw gaan wil je een mooie look krijgen!

swatchhh

 

Bij de swatches is duidelijk te zien dat het veel glitters zijn! Zoals ik al zei je moet echt goed in de oogschaduw met je applicator wil je een mooi effect krijgen anders zie je maar een beetje glitters die er zo af is!

 

Ik heb deze palette nu een keer gebruikt, omdat het simpelweg meer iets is voor een avondje uit dan overdag en ik ben wel tevreden! De oogschaduw blijft goed zitten en is er makkelijk af te halen met make-up remover! Wat ook een pluspunt is is dat deze oogschaduws niet op dieren zijn getest! Deze palette kost 4,99 en is verkrijgbaar bij Douglas!

 

2 Responses to “NYX Glitter Cream Palette”

  1. Beauty Koning December 17, 2012 at 8:19 pm #

    Ik vind de glitters echt lovely om te zien! 🙂 Het lijkt mij wel om ze inderdaad moeilijk aan te brengen.

    • anitavanooijen December 17, 2012 at 9:09 pm #

      Ja klopt, maar de glittertjes zijn echt heel leuk!

Leave a Reply

