Vogue Shower Scrub!

10 Dec

I just can’t get enough of scrubs! Oh wat hou ik ervan! Ze maken me huid lekker zacht en verzorgen het tegelijk! Ik heb meestal alleen scrubs voor me gezicht ( gebruik ik ook gewoon voor mijn lijf) maar dit keer wilde ik graag een scrub die echt bedoeld is voor me hele lijf!

Vogue is een eigenlijk een Amerikaans magazine dat elke maand gepubliceerd word! Het tijdschrift is bedoeld voor vrouwen! Sinds Maart 2012 is dit tijdschrift ook in Nederland te verkrijgen! (Yesss) De Vogue is verkrijgbaar in 11 landen! Naast dat Vogue een magazine heeft hebben ze ook ene eigen lijn met deodorants en producten voor in de douche! Ik ga de Experience Shower Scrub proberen!

vogue

 

De shower scrub zit in een tube van 200ml en heeft een zachte roze kleur! De tube is eigenlijk niet zo spannend en meer simpel en elegant wat ook de stijl van Vogue is!

scccOp de achterkant van de tube staat wat de scrub precies doet! De geur van Osmanthus en Amber is heerlijk en door de geur heb je het idee dat je in een luxe schoonheidsbehandeling zit! Wat fijn is dat de parfum geen nitro en polycyclische musken bevat omdat ze schadelijk kunnen zijn!

 

Na een paar keer deze scrub te hebben gebruikt ben ik echt blij dat ik hem gekocht heb! Hij scrubt goed door de grove korrel, en maakt me huid heerlijk zacht! Ook de geur is erg lekker en je krijgt er een gevoel van luxe door! Deze Shower Scrub is verkrijgbaar bij o.a de Etos voor 6,95!

 

Leave a Reply

