AH Oog Reinigingspads!

17 Dec

Reinigingspads, je hebt ze in verschillende soorten en maten! De een vind pads fijner dan gewone make-up remover en de ander kan niet meer zonder ze! En daar val ik ook onder! Sinds ik de pads heb ontdekt kan ik gewoon niet meer zonder ze! Je hoeft het maar te pakken en de lotion of olie zit er al op en je kan in een keer je make-up er af halen! Ideaal toch?! Zelf gebruik ik altijd de pads van de Kruidvat, en die zijn erg fijn maar toen ik bij de AH was zag ik dat hun in de Skincare collectie ook reinigingspads hadden speciaal voor de ogen; Die moest ik natuurlijk hebben!

oogpads

De pads zijn speciaal voor het oog gemaakt en maken de huid rond de ogen extra zacht en schoon! Ze zijn geschikt voor de normale en gemengde huid! Deze pads zijn op lotion basis en zijn geschikt voor de gevoelige ogen!

Hoe je het gebruikt?! Gebruik de pads elke ochtend en avond! Wrijf voorzichtig met de pad over de huid rond je ogen! Easy right?!

pads

Op de achterkant staan de ingrediënten en hoe je het product moet gebruiken! Er zitten 100 stuks in, wat best veel is maar de pads zijn best klein in vergelijking met pads van andere merken!

pads1Deze pads hebben een ribbel achtige textuur waardoor je de make-up gemakkelijk er af kan halen!

Deze pads zijn een echte aanrader als je opzoek bent naar pads speciaal voor de oog make-up! Ze zijn wel erg klein, maar je kan met een pad goed je hele oog schoonmaken! Ze zijn dus erg zuinig in gebruik! Ook is het fijn dat deze pads op lotion basis is omdat je bij olie basis vaak niet alle make-up er af krijgt! Deze pads zijn voor 2,49 te verkrijgen bij de Albert Heijn!

2 Responses to “AH Oog Reinigingspads!”

  1. bianca December 17, 2012 at 9:01 pm #

    deze oogpads lijken me super fijn in heb ze vaak getest van andere merken maar ik krijg dan uitslag onder mijn ogen misschien dat deze wel geschikt zijn voor me huid ga ze een keer uitproberen.

    • anitavanooijen December 17, 2012 at 9:08 pm #

      Ik heb zelf ook een gevoelige huid maar ik moet zeggen bij deze pads krijg ik geen uitslag of iets anders!

Leave a Reply

