The Max Volume Flash by Rimmel!

17 Dec

Ik vind het niet erg om af en toe met wat minder make-up de deur uit te gaan maar een item dat ik altijd op heb is toch wel de mascara! Zonder mascara lijkt het ( bij mij ) net of dat ik hele kleine oogjes heb.. Mascara geeft je ogen een wat mooiere uitstraling! Omdat mijn mascara best snel op is ben ik altijd op zoek naar een fijne mascara! Toen ik vorige week in de Kruidvat liep hadden ze bij de mascara’s van Rimmel Londen een leuke actie van 1+1 gratis, kan niet beter dus! Me zusje had er een uitgezocht en ik ook; De Max Volume Lash mascara! Het heeft een erg leuk roze kleurtje waardoor die eigenlijk meteen opviel bij mij, ik bedoel wie houd er nou niet van roze?! Ik heb hem dan ook gelijk getest! 

Image

 

Zoals ik al zei heeft het een lekker fel roze kleurtje! Voor de rest ziet het er eigenlijk best simpel uit maar dat vind ik juist altijd wel fijn, vaak staat er van alles op en dan ziet het er zo rommelig uit! De mascara belooft dat je vollere wimpers krijgt in een flits en dat je 14x meer volume krijgt! 

Image

Het borsteltje is best dik wat fijn is voor je boven wimpers maar vaak kom je met een dik borsteltje niet goed bij je onder wimpers! Als je het borsteltje er uit haalt, zie je ook best wel wat klontjes er aan zitten wat wel minder is! 

 

Als je de mascara aanbrengt op je wimpers merk je niet veel van dat er klontjes in de borstel zitten! Hij brengt fijn aan en geven je wimpers ook echt meer volume! 

Dit is een mascara die ik zeker vaker ga halen want hij is erg fijn in gebruik! Ook maakt hij zoals er beloofd word mijn wimpers langer en het geeft mijn wimpers meer volume! De mascara kost 11,99 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat! 

 

Leave a Reply

