Hegron Pure & Nature

25 Dec

Ik heb al wat vaker over producten van Hegron geschreven en zo ook dit keer weer! Ook al zijn de producten van Hegron best goedkoop, ik vind ze een van de fijnste merken die er is! Vandaag test ik de Pure & Nature Hydrating day cream!

hegron

 

Deze dag creme is geschikt voor de normale en gecombineerde huid en heeft organische aloë vera en arganolie! Aloë Vera word gemaakt uit een plant die voorkomt in Oost en Zuid – Afrika! De bladeren van deze plant zijn scherp en in de bladeren zit gel die gebruikt word voor onder andere deze dag creme! Aloë Vera verzacht de jeuk en verminderd roodheid! Ook is Aloë Vera een hulpmiddel tegen verbranding omdat het je huid verkoelt! Arganolie is olie die word gewonnen uit de Arganboom! Uit de pitten die in de Arganboom zitten word de olie verwekt..

De verpakking ziet er op het eerste oog wel leuk uit! Leuke kleuren en er staat duidelijk op wat het is!

hergron1Deze dagcreme ondersteunt het natuurlijke evenwicht van de huid waardoor de huid er mooier uitziet! Door de UVA/UVB filters beschermt het ook je huid tegen het zonlicht!

hegron2De dagcreme heeft een witte kleur en ruikt erg lekker naar Aloë Vera! Ik heb nu zelf de creme al ongeveer een maandje gebruikt en ik ben echt tevreden! De creme verzorgt me huid goed en hydrateerd erg goed wat ik nodig heb omdat mijn huid erg droos is . De dag creme is een ideale basis voor make-up! Je kan de creme makkelijk uit smeren wat ik zelf altijd wel erg fijn vind!

De Hegron Pure & Nature hydrating day cream is verkrijgbaar bij de Action voor 1,29! 

 

 

One Response to “Hegron Pure & Nature”

  1. Ceyssens March 18, 2013 at 6:15 pm #

    al je zinnen eindigen op uitroeptekens… te veel uitroeptekens…

Leave a Reply

