Bruno Banani

26 Dec

I adore parfum! Yes is do! Ik ga niet meer de deur uit zonder parfum op gespoten te hebben! En zo gaan er dus ook wel wat flesjes doorheen.. Ik vind het zelf erg lastig om een lekkere parfum uit te zoeken omdat ik vaak het idee heb dat ze toch allemaal hetzelfde ruiken ( wat natuurlijk niet zo is ). Ik hou het dan ook meestal bij een geurtje en die blijf ik dan keer op keer halen.. Maar toen ik afgelopen week jarig was ( Jeeej, 20 alweer) kreeg ik van een nicht van mij de geur Pure Woman van Bruno Banani! En heel toevallig had ik net een nieuw geurtje nodig dus dit kwam perfect uit! Ik moest hem natuurlijk gelijk ruiken en gosh, hij ruikt echt heerlijk! Hij heeft een lekkere frisse geur! Er zitten onder andere zwarte aalbes, pinksterroos en mango in! Ook kun je wat vanille en hout ruiken! Kortom; Echt een heerlijk luchtje!

Het parfum zit in een leuk doorzichtig roze flesje dat een beetje scheef staat ( Dat is ook het kenmerk van Bruno Banani)! Voor de Eau de Toilette betaal je ongeveer 12.50 en hij is bij vele parfum zaken verkrijgbaar!

bruno banani

10 Responses to “Bruno Banani”

  1. Laura December 26, 2012 at 2:39 pm #

    Hmmm, lekker! Nog gefeliciteerd πŸ™‚

  2. lonnie101 December 26, 2012 at 3:19 pm #

    Hij ruikt echt heerlijk !

  3. Chiara December 26, 2012 at 5:38 pm #

    Klinkt alsof ie heel lekker ruikt! (:

  4. Cynthiiaa December 26, 2012 at 8:07 pm #

    Dit is echt een goddelijke parfum, ruikt ontzettend lekker!

    • anitavanooijen December 27, 2012 at 9:16 am #

      Hahah ja klopt! Jammer alleen dat je hem niet zo heel lang ruikt!

  5. nienloves December 27, 2012 at 7:53 pm #

    ik vind de verpakking altijd zo leuk!

Leave a Reply

