Favorites; New Years Eve!

27 Dec

De kerst is alweer voorbij en dat betekend dat Oud&Nieuw voor de deur staat! Voor mijzelf is Oud&Nieuw een avond met de lieve mensen om je heen, vuurwerk, oliebollen en natuurlijk lekker een avondje uitgaan om het nieuwe jaar te vieren! Maar wat moet je aan? Ik heb een paar van mijn favorieten jurkjes uitgezocht die perfect zijn voor New Years Eve! new year

Met New Years Eve moet je natuurlijk stralen en dan kan een jurk met glitters niet ontbreken! Deze jurkjes hoef je niet na Oud&Nieuw weer weg te stoppen in je kast, nee heb je een leuk feestje kan je ze altijd nog aan!

jurk1

 

jurk2

 

jurk3

 

jurk4

 

jurk5

 

 

1: Dit is een zilveren jurkje met heel erg veel glitters! Zo kun je zeker de show stelen! Hij is verkrijgbaar bij de H&M voor 14,95

2: Dit is een peplum jurkje waar geen glitters op zitten maar hij heeft een mooie glans waardoor het toch net wat feestelijker eruit ziet! Hij is verkrijgbaar bij Forever 21 voor 23,75

3: Dit is een simpel maar leuk rose goud jurkje met pailetten en er zit ook kant in verwerkt! Hij is verkrijgbaar bij Forever 21 voor 31,75

4: Dit is ook een peplum jurkje en die zie je nu erg veel! Deze is zilver van kleur en heeft een fantasie stof! Hij is verkrijgbaar bij Bershka voor 35,99

5: Dit is een eenvoudig maar toch leuk jurkje! De bovenkant is gewoon zwart maar de onderkant heeft leuke pailetten waardoor het toch wat feestelijker word! Deze is verkrijgbaar bij de Only voor 29,95

 

Ga jij met Oud&Nieuw naar een leuk feestje? En draag je dan ook een leuke jurk of gewoon simpel?

 

5 Responses to “Favorites; New Years Eve!”

  1. lonnie101 December 27, 2012 at 11:09 am #

    Ik vind nummer 5 & 2 het mooist , leuk !

  2. Tara December 27, 2012 at 1:03 pm #

    5 is zeker mijn favoriet, ik ben gewoon gek van zwart.

  3. Dorien December 27, 2012 at 1:08 pm #

    Als ik moet kiezen zou ik voor nr 3 gaan, maar ik moet toegeven dat ik geen van de 5 echt super mooi vind..

  4. nienloves December 27, 2012 at 7:52 pm #

    1, 3 en 4 vind ik echt prachtig!

Leave a Reply

