Review: Rimmel Lash Accelerator

28 Dec

Mascara, je kunt er niet genoeg van hebben! Ik heb zelf altijd vele mascara’s die ik gebruik, maar ben altijd opzoek naar een echt fijne mascara! Zo ook toen ik bij de Kruidvat liep en ik opzoek was naar een nieuwe mascara.. Ik haal vaak altijd de zelfde mascara omdat ik dan weet dat het goed is.. Me oog viel dit keer op de Lash Accelerator van Rimmel London!

rimmel

Wat Rimmel over deze mascara zegt:

Rimmel London introduceert de nieuwe doorbraak op mascaragebied. Lash Accelerator Mascara is de eerste mascara die de natuurlijke groei van fantastisch, lange, sterke wimpers bevordert.  In een oogwenk worden je wimpers tot 80% verlengd en binnen 30 dagen zullen je wimpers tot 117% langer lijken. Onze eerste mascara met wimpergroei-complex, de Lash Accelerator,verzekert de wimpers te versterken, te vernieuwen en te herstellen. Imponeer iedereen met je prachtige wimpers: langer en weelderiger dan ooit! 88% van de consumenten zag een verlengend resultaat binnen 2 weken!* En met het unieke verlengende borsteltje kan je sterkere en vollere wimpers creëren. Zeg maar dag tegen valse wimpers! We hebben alles wat we nodig hebben met de Lash Accelerator Mascara.

Ben benieuwd dus!

Op het eerste oog ziet het er eigenlijk hetzelfde uit als alle mascara’s van Rimmel London; Lekker simpel maar er staat wel duidelijk op wat het precies doet!

Ik zal maar eerlijk zijn, ik krijg geen mooie volle wimpers die langer lijken door deze mascara! Er staat dat het na 30 dagen langer zal lijken, maar na 40 dagen zie ik nog steeds geen resultaat! Erg jammer dat er weer een merk is die je veel beloofd, maar waarbij het product het niet waarmaakt! De mascara heeft wel een mooie diepe zwarte kleur en dat is dan ook eigenlijk het enigste pluspunt dat ik voor deze mascara kan geven! Hij zorgt wel voor dat me wimpers niet aan elkaar vastplakken, dat is ook wel erg fijn! Het borsteltje is best fijn, maar ik vind hem zelf iets te dun!

 

lashh

Leave a Reply

