two thousand and thirteen!

30 Dec

Morgen is het zover.. We sluiten 2012 af en maken een nieuwe start in 2013! Voor mij was dit een jaar met gemengde gevoelens.. In mijn thuissituatie ging het niet erg goed en daardoor is dit toch een jaar waar ik niet erg blij op terug kijk.. Ofcourse, er waren ook hele leuke dingen waar ik nog steeds van kan genieten als ik er aan denk maar ik hoop dat 2013 eindelijk eens mijn jaar gaat worden!

nnnw

Goede voornemens, tsja dat is iets waar ik niet meer aan doe! Elk jaar stel ik mezelf voor dat ik het beter ga doen of dat ik dit of dat ga doen en eigenlijk komt het er nooit van! Neem nou afvallen, ik ben al vanaf me 12e bezig met afvallen en elke jaar ook afgelopen jaar heb ik met oud en nieuw gezegd dat dit het jaar zou worden waarin ik veel zou afvallen, en ja ik ben dan wel wat afgevallen maar niet zo veel als ik zou willen! Dat betekend niet dat ik het in 2013 niet meer ga proberen, want in Januari ga ik er weer met volle moed tegen aan, maar ik ga mezelf niet meer beloven dat het me lukt zoals ik vorig jaar wel heb gedaan! Ik heb wel een paar doelen die ik graag zou willen bereiken!

Minder geld uitgeven; Jep, ik ben echt iemand die geld uitgeeft zonder na te denken ( hele slechte eigenschap) en ik ga gewoon proberen omdat in 2013 wat minder te gaan doen.

Meer leuke dingen doen; Ik ben dit jaar eigenlijk niet veel uit geweest omdat ik er eigenlijk geen zin in had en merk nu dat ik daar af en toe best spijt van heb en ik hoop dat ik gewoon eens me moeheid opzij zet en gewoon uit ga en geniet!

Me ziekte beter onder controle krijgen; Ik heb last van een traag werkende schildklier en daardoor ben ik veel moe, en heb gewoon vaak geen puf om iets te doen! Ik wil dat ik in 2013 zorg dat ik gewoon kan doen wat ik leuk vind en dat me schildklier het eindelijk eens goed gaat doen!! ( Let’s hope)

Me blog; Ik ben dus sinds een paar maanden bezig met me blog en ik wil graag in 2013 het wat professioneler aanpakken en er meer tijd in steken!

En als laatste hoop ik dat dit een jaar gaat worden met veel geluk & plezier!

~To all of you, Happy New Year en heel veel geluk en plezier gewenst in 2013~ 

Leave a Reply

