Diary

2 Jan

Ik heb eigenlijk een best rustige week gehad! Vandaar ook dat de diary nu pas online komt en niet maandag al.. Ik hoefde weinig te werken dus had tijd voor wat leuke dingen zoals shoppen! Oh yeah, i love itt! Natuurlijk maandag oud&nieuw gevierd al lag ik wel al om 10 uur op bed doordat ik me niet lekker voelde maar ben natuurlijk iets voor 12 wel me bed uit gekropen om de mensen een fijn nieuwjaar te wensen!!

 

kaarssIk hou van kaarsen! Ik word eigenlijk van alle geur kaarsen heel misselijk maar dit is de enigste waarbij ik dat niet heb.. Hij ruikt ook niet erg sterk dus daar zal het misschien ook wel aan liggen! Maar ik vind het zo gezellig om s’avonds als het donker is een leuk kaarsje aan te doen!

taarrIk ga afvallen maar ik dacht voordat ik daar mee begin nog lekker even genieten van een lekker aardbei taartje! En dan de tekst die er op staat, zo leuk!!

shoopZoals ik al zei heb ik lekker geshopt! Meestal ga ik echt met tegenzin naar de stad omdat ik vaak al wel weet dat ik niks leuk ga zien en dat is dan vaak ook het geval.. Deze keer niet, ik had er echt zin in en misschien daardoor vond ik ook wel een hoop leuke dingen!

horrlIk ben pas jarig geweest en had toen een bon gekregen voor de juwelier, leuk dacht ik dan kan ik gelijk opzoek naar een nieuwe horloge! To bad, de juwelier zat dicht en ik zou en moest een horloge hebben! Ik ben naar een andere winkel gegaan en heb deze gehaald van OOZOO en ik ben er echt verliefd op!!

 

Ik ga proberen wat vaker foto’s te maken zodat jullie een wat lange diary kunnen verwachten!!

xoxo

 

 

 

 

Leave a Reply

