Review: Max BB Cream

7 Jan

Tegenwoordig heeft elk merk wel zijn eigen foundation, en met de opkomst van de BB creams zie je ook dat meer merken een eigen BB cream lanceren! Zo ook MAX Make-up van de Action! Deze BB cream is 3 in 1 : Hij maakt je huid gladder, hydrateert je huid goed en hij beschermt je tegen de zon!

 

 

De BB cream zit in een tube van 25gr en is dus erg klein waardoor je er niet erg lang mee kan doen! De BB cream is in de meeste winkels alleen te verkrijgen in Light, dus ook ik heb de Light BB cream!

bbcreammax

 

De BB cream heeft vitamine E en A en SPF 15, dus hij beschermt niet erg goed tegen de zon maar wel iets!

Op het eerste oog vind ik de BB cream er wel donker uitzien voor een Light variant! But we’ll see!

bb

 

Wat ik wel echt een minpunt vind is dat er parabenen inzitten! Aangezien parabenen slecht zijn voor je huid, vind ik het vaak beter om een BB cream te hebben die geen parabenen bevat!

 

bb1

 

De tube is heel erg fijn en makkelijk mee te nemen in je tasje vanwege het kleine formaat, maar omdat hij zo klein is heb je hem erg snel leeg!

 

bbbbbHier zie je de BB cream op mijn hand! Zoals je ziet heb ik best een lichte huid en de BB cream is erg donker! Dus voor mensen met een nog lichtere huid is deze BB cream niet echt geschikt!

 

 

* Deze BB cream is best goedkoop: 1,59 maar dan kun je er ook niet erg lang mee doen! Ook vind ik dat hij iets te donker is en als je hem op je huid doet word hij oranje van kleur! ( Echt een minpunt) Voor de rest dekt hij wel goed, maar het is geen BB cream die ik elke dag op zou doen, dan geef ik liever wat meer uit aan een BB cream die wel goed zijn werk doet! 

 

9 Responses to “Review: Max BB Cream”

  1. lonnie101 January 9, 2013 at 10:27 am #

    Jammer ! Toevallig heb ik hem zelf ook gekocht . Ga hem zeker goed uit-testen.

  2. Kimberly January 9, 2013 at 1:04 pm #

    Hmm jammer dat hij wat oranje is!

  3. BeautyLiner January 10, 2013 at 9:29 pm #

    Omdat hij oranje is, zou het dan helpen om een poederfoundation in je juiste kleur erover heen te doen?

  4. BeautyLiner January 10, 2013 at 9:39 pm #

    Omdat hij oranje is, zou het dan helpen om er een poederfoundation in je kleur erover heen te doen?

  5. pennezakske January 11, 2013 at 5:58 pm #

    Spijtig van de parabenen, ik krijg er namelijk eczeem van ! Anders zou het een fijne bbcream geweest zijn, behalve het oranje dingetje dan 😀

    • anitavanooijen January 13, 2013 at 6:28 pm #

      Oh dat is minder! Ik ben ook geen grote fan van Parabenen vind het erg jammer dat die erin zitten!

Leave a Reply

