Op mezelf wonen!

13 Jan

Ten eerste wil ik even sorry zeggen dat er de laatste dagen geen artikel meer online is geweest! Dit komt omdat ik op mezelf ga wonen!! ( YESYES ) En ben daarom erg druk bezig met spullen uitzoeken en alles klaarmaken in me kamertje! Ik wil al een hele tijd op mezelf wonen en ben daarom erg blij dat dit nu echt gaat gebeuren! Ik heb een kamer gehuurd in een oud bejaarden tehuis! Erg leuk, want dat betekend dat ik ook veel huisgenoten ga krijgen! Ik ga proberen om tussen het  verhuizen en alle dingen die erbij komen toch vaak een artikel online te zetten!!

xoxo

movv

 

 

 

 

3 Responses to “Op mezelf wonen!”

  1. lonnie101 January 15, 2013 at 10:55 am #

    Gefeliciteerd !

  2. AreyouShir January 15, 2013 at 2:02 pm #

    Succes & veel plezier met verhuizen!

Leave a Reply

