Biocura Lipbalm

17 Jan

Als er iets is wat ik niet fijn vind en heel vervelend vind is het wel droge lippen! Ik blijf de velletjes er maar af halen en heb door de droge lippen ook erg veel dorst.. Niet ideaal dus! Daarom ben ik nog altijd op mijn zoektocht naar die ene lipbalsem die goed werkt doet voor me lippen en die me lippen ook echt verzorgt!

Ik wou eens een keer een andere lipbalsem proberen dan van alle merken die we al kennen, dus ik ben in supermarkten opzoek gegaan naar hun eigen merk lipbalsem! Niet allemaal hebben ze dat maar eentje had hem wel! De Aldi! De Aldi heeft een assortiment met dagcreme’s en make-up removers en heel af en toe ook make-up zoals mascara en lipbalsems! Toevallig dat ze dit keer net de lipbalsems hadden dus ik heb hem natuurlijk gelijk meegenomen!!

lippppp

De lippenbalm ziet er eigenlijk op het eerste oog precies hetzelfde uit als de Labello’s die we allemaal wel kennen alleen staat er een andere naam op!

De lippenbalsems heb je in veel verschillende geuren:

  • Klassiek
  • Pearl and Shine
  • Summer care
  • Melk & Honing
  • Aardbei
  • Framboos
  • Cranberry
  • Aloë Vera

De lippenbalsems zijn waterdicht vrij van conserveer middelen en vrij van minerale olie! Ideaal dus!

Ik heb zelf de variant Cranberry gekozen omdat ik de andere varianten eigenlijk allemaal al wel ken ( O.a ook van andere merken) en deze nog niet!

Er zit 4,8 gram in en de buitenkant is rood van kleur!

Als je de dop eraf haalt merk je gelijk dat er een lekkere geur van Cranberry naar buiten komt! ( Ik vind het zelf meer ruiken naar Haribo snoepjes maar de cranberry ruik je ook)

De lipbalm heeft een donker paarse/ rode kleur en is makkelijk in gebruik door het handige systeem ( dat je ook bij labello hebt).

bio

Als je de lipbalm op doet merk je gelijk dat hij erg voedend is; Me lippen voelen romig aan en wat ik ook altijd wel een leuke bijkomstigheid vind is dat hij lekker smaakt ( Yes, hij moet lekker smaken! ) De kleur die de lipbalm heeft zie je niet echt op je lippen wel worden je lippen ietsje donkerder!

* Ik heb de lipbalm nu een paar weken gebruikt en ik ben echt heel erg tevreden! Me lippen zijn weer goed gevoed en verzorgt en ze vervellen ook niet meer! Tevens vind ik het ook gewoon een fijne lipbalm om op te doen ook als je geen droge lippen hebt!  Voor 1,79 vind ik dit een goeie aankoop want je krijgt er 3 lipbalms voor! ( Let wel op dat je ze niet bij alle Aldi’s kunt krijgen en dat het vaak maar een eenmalige aanbieding is en dus niet vast in het assortiment zit! )

biocura

2 Responses to “Biocura Lipbalm”

  1. AreyouShir January 22, 2013 at 10:52 am #

    Wat fijn dat de Aldi mineraalolie-vrije producten verkoopt! Ik ga deze zéker proberen. Heb je geen foto van je lippen als je ‘m op hebt? Ben wel benieuwd naar de kleur!

  2. mikado1998 January 25, 2013 at 7:17 pm #

    Ik heb daar de blauwe van, dat zal wel de klassieke zijn dan, maar het is echt een heel fijn merk!

Leave a Reply

