Favorites Voorjaar!

19 Feb

Ik hou van de lente en de zomer en kan dan ook niet wachten tot het zover is! Lekker in je shirtje naar buiten en heerlijk genieten van de zon! Als het lente word is het ook weer tijd om je winterse kleren uit de kast te halen en de lente en zomer kleren er weer in te doen! Het liefst deed ik dat nu al maar aangezien wij in het o zo leuke Holland wonen kan de winter nog wel even een tijd gaan duren! Wel heb ik alvast mijn favorieten van de lente opgezocht, en als het dan echt mooi weer gaat worden gaan deze beauty’s in mijn kast schitteren!

sprnng

 

 

schoo

 

blouse1

 

jasss

 

jeanns

 

 

1: Loafers met een leuke luipaard dessin! 19,95 @H&M

2: Een mouwloze blouse van Chiffon met decoratieve studs! Leverbaar in Wit & Taupe! 14,95 @H&M

3: Groene parka met leuke leren mouwen! 42,75 @Forever21

4: Kaki groene broek met leuke goude studs aan de zijkanten! 39,95 @H&M

 

 

Hebben jullie ook al zo’n zin in de lente?

One Response to “Favorites Voorjaar!”

  1. AreyouShir? February 25, 2013 at 10:47 am #

    Ik ben er nog niet helemaal uit of loafers iets voor mij zijn, maar vind ze er wel leuk uit zien 🙂 Zeker zin in de lente!

Leave a Reply

