Strength Formula!

26 Feb

We hebben er allemaal last van in deze tijden; Droge lippen, droge huid maar waar ik zelf ook altijd last van heb zijn de nagels! Als ik een dagje zonder nagellak loop scheuren ze van alle kanten, iets waar ik niet tegen kan aangezien ik sinds bijna 15 jaar eindelijk geen nagels meer bijt en ze dus eindelijk aan het groeien zijn! De tip die ik veel hoor is dat ik toch gewoon maar nagellak op moet doen! One Problemo, ik vind nagellak echt geweldig alleen vaak wil ik na een dagje al een ander kleurtje.. Dus verder met mijn zoektocht! Uiteindelijk kwam ik bij de Bullet Proof Strength Formula van Nutra Nail!

bulletproof

Dit is een nagel versterker en ze beloven je dat je binnen een paar minuten al sterkere nagels hebt! Hij werkt op nagels die zacht en zwak zijn! Deze nagel versterker gebruikt Kevlar vezels die ook gebruikt worden in kogel vrije vesten! De Kevlar vezels zorgen ervoor dat er een schild op je nagels komt om ze te beschermen! De nagels worden resistent tegen splijten, barsten en breken!

Zorg dat als je de nagel versterker aanbrengt dat je nagels droog zijn en er geen resten van nagellak opzitten! Breng een laagje aan op je hele nagel en laat ongeveer twee minuten drogen! Breng dan nog twee lagen aan en dan zul je zien dat je nagels mooi glanzen! Heb je het idee dat je nagels toch zullen gaan afbreken? Dan kun je altijd nog een laagje aanbrengen!

nails

Ik gebruik deze nagel versterker nu een paar weken en ik merk echt dat het goed helpt! Me nagels breken niet meer af en ze zijn voelbaar sterker! Wat ik ook erg fijn vind is dat er een mooie glans op je nagels komt zodat je toch een beetje het idee hebt dat je nagellak op hebt!

Ik heb zelf de nagel versterker op een markt gekocht maar via internet vind je vele webshops die ze verkopen voor ongeveer 4 dollar!

*Helaas kan ik geen foto maken van hoe de nagel versterker er op mijn nagels er uit ziet i.v.m dat ik ontstoken vingers heb! 

5 Responses to “Strength Formula!”

  1. AreyouShir? March 6, 2013 at 10:55 am #

    Wat grappig dat er Kevlar in zit. Vind je ‘m beter dan de gewone nagelverharders?

  2. bibibianca March 8, 2013 at 9:27 am #

    klinkt goed, zeg! nagels kunnen nooit sterk genoeg zijn 🙂

  3. Juliette April 2, 2013 at 12:46 pm #

    ik heb juist altijd het gevoel dat mijn nagels sterker worden als er niks opzit haha.

  4. imfashionstoned May 13, 2013 at 11:00 am #

    oh handig zeg!

Leave a Reply

