Essence – Ticket to Paradise Nail Polish

5 Jul

Yess, eindelijk is het zover; het mooie weer komt eraan. Dat betekend dat de slippers, korte broekjes en topjes weer aan kunnen. Wat ik zelf altijd lekker vind aan de zomer is dat je je nagels weer lekker kunt lakken in allerlei vrolijke kleurtjes. ( Ofcourse kun je dat het hele jaar door, maar nu kan iedereen er ook mee van genieten) Toen ik dus ook mijn nagels een lekker vrolijk kleurtje wou geven kwam ik erachter dat ik helemaal niet zo’n leuke kleurtjes in mijn collectie had zitten. Op naar de winkel want ik wil natuurlijk wel een leuke felle kleur! Ik moet zeggen ik vond het best tegen vallen met de kleuren, ik zag wel heel veel kleuren maar niet van die leuke neon kleurtjes die ik juist zo graag wil hebben. Totdat ik bij het ‘schap’ van Essence aankwam en daar de Limited Collection van Ticket to Paradise zag. Wauw, wat een leuke zomerse kleuren en daar stond dus ook de kleur bij die ik zocht; Een felle roze kleur. Het nagellakje is 04 My Treasure Island en is echt een zomer kleur.

nagelllll

 

 

De nagellak ziet er op het eerste oog heel fel uit maar als je hem eenmaal op wilt doen lijkt hij erg waterig omdat het een semi transparante nagellak is. In het flesje zit 8ml wat normaal is voor nagellak. Het heeft een handig kwastje wat niet erg groot is, en dat vind ik zelf een pluspunt omdat ik nou niet echt een grote ster ben in nagels lakken en bij de vaak wat ‘grotere’ kwastjes schiet ik vaak langs de nagel.

nagellll

kwassss

Ik vind het een fijne nagellak. En voor de prijs van 1,89 vind ik het zeker een goeie aanwinst.

nailies

Q;  Ga jij zodra het mooi weer is ook gelijk je nagels lakken in een vrolijke kleur? Of maakt het weer niks uit en lak je toch wel je nagels in leuke kleuren?

Leave a Reply

